Khamis, 8 November 2018

APAKAH YANG TERBAIK UNTUK SAYA

APAKAH YANG TERBAIK UNTUK SAYA


ok tajuk saya hari ini iya lah...mengenai pengambilan vitamin yang terbaik



for you infomation... kenapa kita perlu cari vitamin yang terbaik untuk kita
...kita juga nak sihat kan tubuh badan walau belum sakit.. masa ni lah kita nak merawat sebelum sakit datang kan kawan-kawan....


sebelum itu saya gemar sangat untuk penjagaan kulit 

bukan itu saja ... banyak lagi saya nak cerita....

kenal tak gambar siapa kat bawah to... kalau nak tahu itu lah saya NUR FARHANA... itu gambar zaman sebelum saya mengamalkan vitamin shaklee.... omel tak saya.... tgk jauh beza muka dulu dengan sekarang....



dahulu
bila dah lama-lama saya mengamalkan... saya sgt berpuas hati


sekarang













Tiada ulasan:

Catat Ulasan