Sabtu, 19 September 2020

Omega Guard

OmegaGuard
Minyak Ikan Tulen Berkepekatan Tinggi

OmegaGuard (90 kapsul )

SAYANGI KESIHATAN cintai detik kehidupan


SPEKTRUM LENGKAP ASID LEMAK PERLU OMEGA-3 DENGAN KETULENAN TINGGI ADALAH NUTRIEN YANG ANDA PERLUKAN UNTUK BADAN YANG KUAT DAN SIHAT.

Antara pelbagai lemak yang ada, terdapat satu yang anda tidak boleh kurangkan – asid lemak penting omega-3, dimana tubuh anda tidak mampu hasilkan sendiri. Dua jenis utama adalah EPA dan DHA, penting untuk kesihatan manusia.



Keistimewaan Shaklee
 
Minyak Ikan Berpekatan Tinggi

OmegaGuardTM membekalkan spektrum lengkap tujuh jenis asid lemak perlu Omega-3 tulen, yang biasanya ditemui secara semula jadi dalam ikan kecil di habitat lautan dalaman air sejuk. Setiap hidangan mengandungi kepekatan 999mg Omega-3 (546mg EPA yang bermanfaat untuk kesihatan anda dan 360mg DHA yang penting untuk perkembangan dan fungsi normal tubuh).
 
Penyulingan Molekul Berganda

Untuk memastikan ketulenan dan kepekatan, minyak ikan di dalam OmegaGuardTM menjalani proses moden Penyulingan Molekul Tiga Peringkat yang memekatkan asid lemak Omega-3 dan menyingkirkan bahan berbahaya seperti raksa, plumbum, kadmium, arsenik dioksin, PCBs dan lain-lain bahan cemar.
Mengurangkan bau dan rasa kesan hanyir.
 
Sahabat Laut

Diiktiraf oleh Friend of the Sea® untuk membantu memastikan bekalan berterusan minyak ikan berkualiti tinggi yang stabil untuk produk Shaklee tanpa menjejaskan alam sekitar. 





Asid Dokosaheksanoik (DHA) dan  Asid Eikosapentanoik (EPA) merupakan asid lemak 3 yang ditemui dalam ikan laut dalam. DHA dan EPA dipercayai mampu mengurangkan keradangan, menggalakkan fungsi otak, sistem saraf dan fungsi mata yang perlu diperolehi melalui pemakanan.


Add caption


Shaklee OmegaGuardTM merupakan makanan tambahan yang mengandungi minyak ikan.  Satu hidangan OmegaGuardTMmenyediakan 1000mg asid lemak omega 3  termasuk DHA dan EPA.


* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.


Assalamualaikum dan selamat pagi.
Pagi ni nk share citer pasal Omega Guard Shaklee.
Ia adalah minyak ikan tulin berkepekatan tinggi. Mengandungi kepekatan Omega-3 yang bermanfaat untuk kesihatan.
√ ~Omega Guard ni berfungsi sebagai pembakar lemak.
√ ~Dapat membantu mengurangkan selera makan.
√ ~Kurangkan pengeluaran insulin untuk hadam gula dalam makanan.
√ ~Badan akan mengeluarkan simpanan lemak untuk tenaga.
√ ~Menghalang pembentukan lemak.
Hah..jika selera makan dah berkurangan. Hormon serotonin juga akan kurang. Hormon ini yang menyebabkan kita mudah rasa lapar. Senang je kan nak bg maintain badan. Tak cuba tak tahu.
Nak tak rasai perubahan dengan Omega Guard.





omega; minyak ikan; makanan otak; asid lemak; membantu tumbesaran; perkembangan memori; sistem imun; paru-paru


hubungi saya melalui whatsupp number telefon 0109560346 / 0162274858
OMEGA GUARD hanya RM136.25

Tiada ulasan:

Catat Ulasan